Hungaroring - WTCC 2017

Ismét Hungaroring, ismét a WTCC! Naná, hogy idén sem maradhatott ki! :) Ám idén csak a vasárnapi futam-napra sikerült kijutni. S hogy milyen volt? Nos, változó érzésekkel mentem haza a pályáról, valahogy nem volt az igazi az egész... Íme a vasárnapi nap krónikája az én szemszögömből.

La Vie en rose

Jegyesfotózás és (légi)videózás Ati és Andi kakashegyi szomszédaink esküvője előtt

Csodálatos Montenegró (FELDOLGOZÁS ALATT, félkész anyag)

Először nyaraltunk 2016-ban e csodálatos tengerparti országban, minden percét élveztük. Beszámoló, utinapló, tippek, ötletek.

Először az Alacsony-Tátrában (FELDOLGOZÁS ALATT, üres)

Közelebb volt, mint gondoltuk. Sokkal szebb és jobb volt, mint amire számítottunk! Felfedezünk egy közeli csodát, és csak ámulunk és bámulunk... Új kedvenc hely?

Szombati "kökörcsintúra" a Sík-havasra. Pádisi vasárnap. (FELDOLGOZÁS ALATT, félkész anyag)

Lilában pompázó szeretett hegyeink!... Első kirándulás a Phantom quadkopterrel :-)

Szilveszter Biharfüreden: újévi Bohogyő-vízesés (Nagy Phaeton)

Újesztendő harmadik napján a Bihar egyik legszebb és legnagyobb vízeséséhez túráztunk

Szilveszter Biharfüreden: újévi Mező-havas, Istenek-havasa és Szeglet-havas

Újesztendő második napján a gerincre mentünk fel Biharfüredről: Mező-havas, át az Istenek-havasára, majd végig a Szeglet-havasig, és vissza.

Szilveszter Biharfüreden: újévi Szerenád-esés

Az Újesztendő első napján a Szerenád-vízeséshez kirándultunk Biharfüredről

Bringázások a Pilisben és a Visegrádi-hegységben

Újra kétkeréken: irány a Sikárosi-rét!

Újra kétkeréken:

irány a Sikárosi-rét!

Keserű-hegyi kínlódás

Keserű-hegyi

kínlódás

Te homokos, köves, aszfaltos út...

"Te homokos, köves,

aszfaltos út..."

Szentendrei ereszkedő

Szentendrei

ereszkedő

Dobogókői kör

Dobogókői

kör

Június 4-i emlékező túra, két csúccsal (Dobogókő és Pilis-tető)

június 4-i emlékező túra

(Dobogókő és Pilis-tető)

Keddi köröcske (a Hoffmann-kunyhó fele)

Keddi köröcske

(a Hoffmann-kunyhó fele)

Pénteki teker(g)és (a dobogókői sipálya fele)

Pénteki teker(g)és

(a dobogókői sipálya fele)

Pilisszentlászlóig és vissza a hegyen át

Pilisszentlászlóig

és vissza a hegyen át

Republic 25 - Jubileumi koncert a Budapest Parkban

Ez most egy olyan blogbejegyzés lesz, amilyen még nem volt itt a fotó-videó blogomban. Egy koncertről fogok ugyanis írni, melyen legkedvesebb együttesem, a Republic játszott: ez volt az első koncert, amelyen voltam azóta, hogy Cipő meghalt...

Kárpátok bércei

Egy gyönyörű, igen igényes dokumentumfilm a csodálatos Kárpátok hegykoszúrújától, Felvidéktől Erdélyig. Ha lemaradtál róla, mikor a Duna TV vetítette idén tavasszal, most itt az idő, hogy bepótold! :) Nem fogod megbánni, szerintem remekre sikeredett, ezúton is nagy gratula a csapatnak, fotós szempontból csodálatos valamennyi felvétel! Igazán inspiráló alkotás! Lehet ötleteket meríteni belőle a következő túrához :)

Verespatak - Detunáták

Egy régi-régi túra margójára

Hószitálás játszik...

Tegnap havazgatott kicsit. Mostanában tél van, ami normális, hisz téli hónapokat írunk. Persze vannak emberek, akik meglepődnek azon, hogy havazik néha - TÉLEN -, dehát ilyen világot élünk: már annak a kevés hónak is örülni kell (vagy nem), ami hull (és nem esik).

A "Bihar grófja" Czárán Gyula

Dokumentumfilm a bihari természetjárás apostoláról.

Fagyás-kifagyás

Még itt sincs teljesen a tél, de azért mégis itt van. Azóta, hogy "Az első hó" c. videót készítettem, nem havazott, viszont köd és mínusz fokok, na azokból volt elég, főleg az elmúlt napokban. Néha sűrű-sűrű volt a köd, olyannyira, hogy a legközelebbi házat alig lehetett látni...

Az első hó

Az első mindig emlékezetes marad: az első csók, az első szerelem (hohhhóóó, de rég is volt! :) ), az első bicikli, az első kirándulás, az első hó.

komolytalan őszi galéria

Vasárnap kimentünk kicsit fotózni az erdőbe. Gyönyörű szép most az erdő! Igazi őszi színekben pompázik, ilyenkor a legszebb! Nyáron vagy tavasszal unalmas lenne az erdőben fotózni, de ilyenkor ősszel, ezekkel az élénk színekkel - biztos jó képeket lehet készíteni! ...Vagy mégsem?

"Leave The World Behind You..."

Biztos sokan láttátok a TV-ben az új Volvo reklámját. (még én is láttam, pedig én aztán tényleg csak nagyon ritkán nézek TV-t :D ) Jó kis reklám - főleg, hogy utána napokig a fejemben járt, na nem az autó, hanem a zenéje. "Leave the world behind you..." - dúdolgattam magamban. Pénteken este mondom rákeresek már a zinternetben...

Critical Mass Budapest 2013

Ez most nem Canon EOS 5D Mark II footage, nem is lehetett volna tükörreflexessel ezt az egészet levideózni. A HDDSLR videózásnak is megvannak a határai, és szerintem ez messze túl lett volna azon a határon. Talán még egy steadicam sem lett volna elég a bringázás közbeni rezgéseket kiszűrni. Ezért inkább egy kicsike Sony handycammel videóztam, aminek a képstabilizálási képességei egészen fantasztikusak!

[♬] "Aki az én barátom..."

Nyugodj békében, Cipő!

Hungaroring - WTCC 2012 videógaléria

Tök jó újranézni ezeket a videókat! :) Annyira jól visszaadják az ottani hangulatot!

Hungaroring - WTCC 2012 versenyhétvége

Május első hétvégéjén rendezték a Hungaroringen a FIA WTCC (World Touring Car Championship - Túraautó Világbajnokság) magyarországi futamait. Ám ezen a hétvégén nem csak a túraautóké volt a főszerep - ahol többek között két magyar pilótáért, Michelisz Norbiért és Wéber Gabiért is lehetett szorítani...

Így készült: "Medgyesen - virágok, avagy: Makrózok végre! :)"

Na ilyennel sem próbálkoztam még: itt az első "így készült"! :) Nem werk-fotókkal illusztrált poszt lesz, ahol pontosan le van fényképezve hogy állt az állvány, milyen szögből sütött a nap, és hasonlók, hanem inkább pár egyszerű dolog tisztázása, ami lehet néhányotóknak hasznos, netalántán még érdekes is lesz :)

Medgyesen - virágok, avagy: Makrózok végre! :)

Medgyesen, fenn a dombon a kutyákkal

Kellemes délután volt, szépen sütött a nap. Felmentünk Rékával és Gerivel, no és a kutyákkal a dombra járni egyet.

Csíksomlyói búcsú 2012

Tavaly voltunk először. Idén visszavágytunk. És visszamentünk.

Hungaroring - Miénk a Pálya

Két héttel ezelőtt a WTCC futamain voltunk kinn a Hungaroringen. Akkor a túraautóké, most viszont a bringásoké volt a főszerep a mogyoródi pályán!

Critical Mass - Budapest - Föld Napja 2012

Fotók az idei első budapesti Critical Mass biciklis felvonulásról, melyet ma, a Föld Napján tartottak!

Budapest - a Következő Fejezet

Elérkezett egy nagy váltás ideje, Budapestre költöztünk.

Retyezát - 10 fotó

[♬] Díszítsetek fel!...

Szép őszi Torockó

Lassan ahogy az ősz végetér, kifogyok én is az őszi túrák beszámolóiból. :) De most még van egy, amit mindenképp szerettem volna megosztani Veletek, hisz ez volt talán az összes idei őszi kirándulás közül a legszebb, itt voltak a legszebb fények, és talán itt sikerült a legtöbb jó fotót készítenem az elmúlt időszakban. De ezt majd Ti eldöntitek, remélem pár felvétel elnyeri azért a tetszéseteket majd! :)

Őszi Ló-havas és Szerenád-esés túra

Egy másik szép túra, amit idén ősszel végigjártunk, a Ló-havasra vezetett. A révi túra előtti héten, ugyancsak vasárnap, gondoltunk egyet s felautóztunk Biharfüredre, ahonnan ez a kirándulás indult.

Révi-szoros. Sonkolyos. Ősszel.

Az idei ősz gyönyörű volt! Rég nem volt ilyen szép, színes, hosszú ősz. Sokat kirándultunk az elmúlt hetekben, hónapokban, csodálatos helyeken jártunk. Ilyen verőfényes, színes napokon bűn otthon ülnie az embernek szabadidejében...

[♬] Ahogy nyílik a kapu...

Egy barlangászás képei

Jöjjenek most egy különleges nap képei: ekkor barlangásztam életemben először úgy igazán! :) Előrebocsátom: csöppet sem olyan könnyű dolog ez, mint egyesek gondolnák! :) A Körös-eredete barlangban kúsztunk-másztunk-gyönyörködtünk, ahol még Czárán Gyula által épített lépcsőket őrzött meg az idő...

Pádis (befejezett)

Az esős pádisi túránk beszámolója - eddigi legterjedelmesebb írásom, videóval és sok-sok fotóval egy nem szokványos, de annál szebb és érdekesebb kirándulásról! :)

Pádis (befejezetlen)

Odavoltunk egy jó hétig Pádison. Kaptunk hideget-meleget ezen a jó kis kiránduláson :) Esett sokat. Volt úgy, hogy nagyon sokat. Úszott a Glăvoi. Néhány fotó előjáróban, míg a teljes bejegyzéssel el nem készülök! :)

Ismerkedés Kalotaszeggel

Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy kis csapat. Négy fő csupán. Nekiindultak egy szép pénteki délután Kalotaszegnek. (Péntek 13. ráadásul!) Sztána volt az úticél, ahol a hétvégén az Erdélyi Kárpát-Egyesület (EKE) 120 éves jubileumi ünnepsége került megrendezésre. Szép, felejthetetlen hétvége volt...

Májusi kökörcsintúra - kicsit másképp :)

Még múlt hétvégén történt, hogy négyen elindultunk megint a kis Pandával fel Biharfüredre. A terv az volt, hogy felmegyünk ismét a Mező-havasra és talán át az Istenek-havasára, mert ilyenkor, május derekán már nyílnak a kökörcsinek a Biharban. Ilyenkorra nagyjából elolvad fenn a gerincen a hó és mögötte lila szőnyeg nyílik: mi kökörcsöneknek nevezzük, mások kárpáti sárfrányként vagy krókuszként ismerik.

Öregedő bihari hegyeink...

Nem mentünk Pádisra két napra. Felmentünk hát vasárnap Biharfüredre. S onnan aztán fel a Mező-havasra és át az Istenek-havasára. Most szép időnk volt, mindvégig sütött a nap, neki is vetkőztünk rendesen míg a Papok-feredőjéig kimásztunk, s onnan fel a Mező-havas gömbölyded, hófödte csúcsára.

"A tejfeles üvegben" - téli, ködös túra a Nagy Biharra

Még sosem voltam a Nagy Biharon. Valahogy mindig úgy alakult, hogy nem mentünk arra soha. Most végre sikerült feljutnom oda is, igaz: nem sokat láttunk az egészből... :)